IceTouch


Pažangi technologija lemia optimalų sukibimą su sniegu ir ledu. Pirmoji sustoja: 13 proc. geresnis stabdymas ant ledo.*
„Dunlop“ solidžiai sukimba su apsnigtu ir apledėjusiu paviršiumi, ypač stabdant ir greitėjant.“„Motor“, 2012 m. spalis, Norvegija.

* Palyginti su 4-ių Premium klasės konkurentų padangų rezultatų vidurkiu ant ledo ir sniego, šlapiame ir sausame kelyje; bandymus 2012 m. sausį atliko „Test World Ltd“, padangos dydis: 205/55R16 94T; automobilis: Audi A3; vieta: Ivalo (Suomija), Colmar-Berg (Liuksemburgas), Wittlich (Vokietija); ataskaita Nr. TW-TT11-MT224.

4D dyglių plati galinė briauna padidina stabdymo galią.
Dvi specialios šoninės briaunos padidina sukibimą posūkiuose. Aštri priekinė briauna užtikrina maksimalią trauką.

Daugiakryptis raštas. Briaunos nukreiptos visomis kryptimis. Sukibimo efektas ant ledo ir sniego. Daugiakryptis išdėstymas lemia išskirtinę trauką, stabdymą ir posūkių įveikimą apsnigtuose ir apledėjusiuose keliuose.

Žemai temperatūrai pritaikytas gumos mišinys. Didesnis gumos lankstumas žemoje temperatūroje užtikrina geresnį sukibimą su sniego ir ledo danga.

Winter Response2

USP
• Puikus efektyvumas bet kokiomis žiemos sąlygomis.
Pranašumai
• Racionalūs pranašumai: efektyviausias stabdymas ir valdymas bet kokiomis žiemos
sąlygomis. Kalbant kategorijomis: sukibimas šlapiame kelyje – B klasė, atsparumas
riedėjimui – C klasė.
• Emociniai pranašumai: pasitikėjimas važiuojant.
Pagrindinės techninės ypatybės
• 45° pakrypusios kraštinės įpjovos.
• Atvirkščias sniego kreiptuvas.
• Tankiai išdėstytų įpjovų sistema.
• Optimalios formos struktūra.

Sukibimas įveikiant posūkius ant sniego

Ypatybė
• 45° pakrypusios kraštinės įpjovos.
Poveikis
• Kampu išdėstytos kraštinės įpjovos
suteikia didesnį pasipriešinimą
išcentrinei jėgai.
Nauda
• Geresnis sukibimas įveikiant posūkius
ant sniego ir ledo.
Stabdymas ant sniego
1. Sniegas kaupiasi vidurinėje padangos
dalyje.
2. Viduryje susikaupęs sniegas ir
protektoriaus guma sudaro didelę centrinę
briauną.
3. Didesnis centrinės linijos sukibimo
paviršiaus plotas.
4. Sukibimas išilgai padangos perimetro.
5. Stabdymas ir sukibimas.
Ypatybė
• Atvirkščias sniego kreiptuvas.
Poveikis
• Apgręžtas centrinės linijos segmentas
leidžia sugriebti ir sulaikyti sniegą. Taip
padidinamas centrinės linijos sąlyčio
paviršiaus plotas ir sukibimas išilgai
padangos perimetro.
Nauda
• Geresnis sukibimas ir stabdymas ant
sniego.

Efektyvumas ant sniego

„WR2“: efektyvesnis važiavimas bet kokiomis žiemos sąlygomis.

IceSport


„Įspūdingoji „Dunlop Ice Sport“ suderina žiemos nugalėtojos savybes ir puikų važiavimą ledu.“
2012 m. „Teknikens Värld“ žieminių padangų bandymai, Švedija.

* Sukurta panaudojus bandymus laimėjusių padangų gumos mišinį ir protektoriaus raštą.

„Ice Grip Technology“ su trimatėmis sukimbančiomis įpjovomis. Geriausias sukibimas visomis sąlygomis ir kryptimis.

Šiaurės šalių gumos mišinio technologija. Naujausios kartos labai žemai temperatūrai pritaikyto žieminio gumos mišinio technologija.

„Touch“ technologija. Pažangiausia karkaso konstrukcijos technologija.

WinterSport 4D


Neprilygstami vairavimo žiemą pojūčiai. „Aukščiausios klasės žiemin padanga, išsiskirianti geriausia trauka ir trumpiausiu stabdymu apsnigtuose keliuose. Lyjant ši padanga užtikrina saugų valdymą, optimalų šoninį sukibimą ir trumpą stabdymo atstumą. Maloniai nuteikiantis tylus važiavimas ir geras atsparumas slydimui vandens sluoksniu.“2012 m. „Auto Bild Sportscars“ Nr. 11.



4D įpjovų sistema lemia puikų šoninį sukibimą.

„V“ formos rašto dizainas užtikrina gerą sukibimą
važiuojant apsnigtu keliu, taip pat didelį atsparumą
slydimui vandens ir pažliugusio sniego sluoksniu.

Lengvasvorė konstrukcija padeda taupyti degalus ir lemia tikslesnį vairavimą.