Winter i*Pike RS Ice W419

Dyglių efektyvumas aktualus važiuojant apledėjusia kelio danga.

Įvertinus išskirtinai W419 padangoms naudojamų dyglių efektyvumą, palyginti su dabartiniais „Grip Stud“ (8-11/2H 4.0) dygliais, nustatyta, kad:

• palyginti su „Nokian“ dygliais, efektyvumas skyrėsi nuo nustatytojo „Test World“ bendrovės bei „Za Rulem“ žurnalo atliktų bandymų metu.
• išskirtinai „Winter i*Pike RS“ padangoms naudojami dygliai leido pasiekti 8 % didesnį efektyvumą akceleruojant ant ledo ir 3 % didesnį efektyvumą važiuojant ant ledo ratais, atitinkamai „Test World“ bei „Za Rulem“ bandymų metu.
Pažangi „Winter i*Pike RS“ dyglių technologija
Sniego šalinimo grioveliai
Pažangi sniego šalinimo griovelių struktūra ir dygliuoti protektoriaus segmentai padeda pasiekti geresnį sukibimą stabdant ir važiuojant ant ledo bei sniego.
Pažangi dyglių technologija (1)
Optimizuotas „Winter i*Pike RS“ padangų dyglių išdėstymas: 8 dyglių eilės užtikrina efektyvų stabdymą ant apledėjusios kelio dangos. Dviejų sluoksnių protektoriaus struktūra geriau laiko dyglius.
Daugiakrypčiai dygliai
Daugiakrypčiai dygliai leidžia maksimaliai padidinti sukibimą ant ledo ir sniego važiuojant tiesiai ir darant posūkius. Sniego šalinimo grioveliai dar padidina dyglių efektyvumą.

Bendras viduriniame segmetne esančių dyglių skaičius

Pažangi dyglių technologija (2)
„Winter i*Pike RS“ dygliai sumontuoti arčiau padangos centrinio protektoriaus segmento, todėl pagerina valdymą važiuojant tiesiai ir darant posūkius ant apledėjusios dangos.

Bendras viduriniame segmente esančių dyglių skaičius
• Optimizuotas dyglių išdėstymas itin efektyviam valdymui ir sukibimui ant ledo.
• Palyginti su tradicinėmis padangomis, 1 eilė yra arčiau centro. Neprilygstamas sukibimas ir valdymas, pasiektas plačiau išdėsčius dyglius.

Dyglių padėtis padangoje


Papildomos rekomendacijos
Važiuodami dygliuotomis padangomis laikykitės teisės aktuose numatytų ir padangų gamintojo rekomenduojamų greičio apribojimų.

• Dygliai ant žieminių padangų turi būti sumontuoti tinkamai, užtikrinant ilgą padangos eksploatavimo laikotarpį.
• Nauji padangose sumontuoti dygliai pradeda veikti optimaliai nuvažiavus 500–1 000 km. Tuo laikotarpiu stenkitės stipriai
nestabdyti ir neužblokuoti ratų. Tinkamai pravažinėjus dygliuotas padangas, dygliai geriau įsitvirtina guminėse dyglių angose.
Nepamirškite patarti klientui pravažinėjimo laikotarpiu su naujai sumontuotais dygliais važiuoti atsargiai.
• „Hankook“ bendrovė nerekomenduoja naudoti nedidelio svorio dyglių dėl ekologinių (oro teršimo dulkėmis) ir kelio dangos
gadinimo priežasčių.

Konstrukcijos ypatybės
• Vandens išstūmimo angos.
• Vandens išstūmimo angos maksimaliai padidina sukibimą pažliugusiame kelyje, sugerdamos vandenį nuo kelio dangos paviršiaus.

Techninis pristatymas
Efektyvumas ant ledo ir sniego

• Palyginti su įprastinėmis padangomis, „Winter i*Pike RS“ pasižymi net iki 20 % didesniu sąlyčio plotu su važiuojamuoju paviršiumi, todėl stabdymas ant apsnigtos ir apledėjusios dangos yra gerokai efektyvesnis.

Winter i*cept evo W310

Svarbių ypatybių ir pranašumų apžvalga

Naujos kartos silicio dioksido
protektoriaus mišinys


Optimizuotas silicio dioksido mišinys,
padidinantis efektyvumą ant šlapios
dangos, sniego ir ledo. Pritaikytos važiuoti
sniegu ir šlapia danga.

Trimatės įpjovos maksimaliam
efektyvumui ant sniego pasiekti


Trimačių įpjovų pranašumai
• Santykinai didelis protektoriaus
blokelių standumas - didesnis
efektyvumas ant šlapios dangos ir
sniego.
• Padeda išvengti neįprasto dilimo
blokelių kraštuose.
• Puikus įpjovų kraštų veikimas ant
sniego - pagerina efektyvumą ant
sniego.

Konstrukcijos ypatybės
Pritaikytos važiuoti sausa ir šlapia danga Pritaikytos važiuoti sniegu ir šlapia danga
3 išilginiai grioveliai, padedantys
išvengti akvaplanavimo stabdant

Trimatės įpjovos
Stabdoma ir vairuojama efektyviau,
naudojant trimates įpjovas, neleidžiančias
slysti ant ledo ir sniego.


Baltojo lokio nagų formos griovelis
Puikus efektyvumas važiuojant apledėjusiais ir apsnigtais keliais.

Papildomos vidinės įpjovos
Maksimalus efektyvumas ant ledo ir
sniego.

Grioveliai iš vidinės pusės į išorinę
Visiškai nauja stilistiškai tobula konstrukcija,
optimizuota žingsnių struktūra, užtikrinanti
optimalų važiavimą.

Winter i*cept RS W442

Konstrukcijos ypatybės

Ypatybės Funkcijos Nauda
1. 4 kanalų tiesus griovelis Kryptinis protektoriaus raštas padeda išstumti iš po padangos patižusį sniegą ir vandenį Mažesnė akvaplanavimo rizika
2. Zigzaginis centrinis blokelių griovelis Prasiskverbia per patižusį ir normalų sniegą Geresnis sukibimas ant sniego
3. Banguotų įpjovų technologija Įpjovos išdėstytos įstrižai Geresnis sukibimas ant slidžios dangos
4. Platus protektorius Maksimalus sąlyčio plotas Geresnis sukibimas ant ledo
5. Mišinys Geresnis sukibimas žiemą Sumažina dėvėjimąsi ir degalų sąnaudas

Svarbios ypatybės ir pranašumai
Tankiausiai išdėstytos įpjovos pagerina sukibimą ant sniego ir ledo.
Maksimalus įpjovų skaičius
Palyginti su dabartiniais gaminiais, įpjovų skaičius padidėja 14 % ir
suteikia puikų sukibimą ant apsnigtos dangos.

Įvairaus posvyrio įpjovos

Įpjovos pasvirusios nuo 0˚ iki 10˚ arba 15˚,
todėl užtikrina sukibimą visose situacijose.

Winter i*cept iZ W606

Haskio letenos pėdsakas
Protektoriaus blokelių išdėstymas
primena haskio letenos pėdsaką. Jis užtikrina puikų sukibimą ir ant ledo, ir ant sniego.
Vandens įsiurbimo angos
„Winter l*cept iZ“ padangų vandens įsiurbimo angos, skirtos vandeniui įsiurbti, sumažina akvaplanavimą.
Trimatės įpjovos
Trimatės blokelių įpjovos itin padidina stabilumą. Trimatės blokelių įpjovos sumažina blokelių judėjimą bet kokiomis važiavimo sąlygomis.
Trimačiai kraštiniai blokeliai
Trimačiai kraštiniai blokeliai tolygiai paskirsto slėgį padangos krašte.
Stabdymo efektyvumas
„Winter I*cept iZ“ padangos, kuriose naudojamos pažangios technologijos, padidina stabdymo efektyvumą žiemą bet kokiomis kelio
sąlygomis. Puikus stabdymo efektyvumas ypač jaučiamas važiuojant apledėjusiu ir apsnigtu keliu.
Dinamiškas sukibimas ant sniego
„Winter I*cept iZ“ padangos pasižymi puikiu dinaminiu sukibimu ant sniego.
Net iki 39 % didesnis sukibimas, palyginti su tradiciniais gaminiais.

Valdymo efektyvumas
„Winter I*cept iZ“ padangos, kuriose naudojamos pažangios technologijos, padidina stabdymo efektyvumą žiemą bet kokiomis kelio sąlygomis.
Optimizavus profilį ir protektoriaus blokelių standumą, slėgis paskirstomas tolygiai esant bet kokiai apkrovai.
Tolygi apkrova pasiskirsto vertikaliai ir išilgai, padangos išlaiko savo formą dėl optimalios konstrukcijos, sukurtos naudojant trimačių išpjovų ir kraštinių blokelių technologijas. Didžiausias valdymo stabilumas.
Itin tąsus dyglių pluoštas
„Winter I*cept iZ“ padangose naudojama STSF (itin tąsaus dyglių pluošto, angl. „Super Tensile Spike Fibre“) technologija užtikrina sukibimą ant sniego ir ledo.
STSF mišinys gali padidinti sukibimo jėgą ant apledėjusios ir apsnigtos dangos.

Dynapro i*cept RW08

RW08 padangų koncepcija. Galingas važiavimas apsnigtais keliais. Didesnė
visureigių ir 4 x 4 automobilių galia žiemą. „Dynapro i*cept“ pasižymi
išskirtiniu stabdymo efektyvumu ir suteikia galimybę galingai važiuoti
apsnigtais ir apledėjusiais keliais. Su naujosios koncepcijos „Dynapro i*cept“
padangomis galite nebesijaudinti dėl žiemos sukuriamų kliūčių.

Stabdymas ant sniego
• 9 % didesnis stabdymo ant sniego efektyvumas.
• 9 % trumpesnis stabdymo kelias.
Mažesnis rodiklis – trumpesnis stabdymo kelias.
• Bandymo rezultatai matuoti nekintamomis bandymų sąlygomis.
• Reikšmės nėra universalios ir gali skirtis priklausomai nuo automobilio galios, temperatūros ir kelio sąlygų.
Techninis pristatymas
Platus protektorius
• Platus protektorius pagerina valdymą ant sniego ir ledo.
Centrinė briauna
• Centrinė briauna ne tik garantuoja puikų valdymą ant sausos
ir šlapios dangos, bet ir suteikia neprilygstamą sukibimą ant
sniego ir ledo.

Centrinė jungiamoji
blokelių juosta
• Neleidžia centriniams blokeliams virpėti, tad padidina stabdymo ant ledo efektyvumą.

4 tiesūs ir 2 zigzaginiai grioveliai
• 4 tiesūs grioveliai šalina vandenį ir suteikia puikų sukibimą
šlapiame kelyje, o 2 zigzaginiai grioveliai – gerą sukibimą ant
apsnigtos dangos.

Įpjovų juosta
• Įpjovos yra sujungtos siekiant pagerinti
vandens šalinimą, kai sniegas keliuose
aptirpęs.

Skersinių blokelių sistema
• Status griovelis.
• Protektoriaus blokeliai pakreipti, siekiant pagerinti valdymą ir stabdymo ant ledo efektyvumą.

Winter i*pike LT RW09

Naujas 6 eilių dyglių išdėstymas, kad
gerai sukibtų ant sniego ir ledo.

Winter RW06

Naujausi mikroautobusų žieminių nedygliuotųjų padangų pasiūlymai Europos rinkai. Silicio dioksido mišinys skirtas padangų efektyvumui ant apsnigto ir šlapio kelio padidinti. Naujoji jungiamoji juosta leidžia stabilizuoti valdymą ant apsnigtos ir apledėjusios dangos ir padidina valdymo sausame kelyje stabilumą.
Centrinis tiesus ir 2 pusiau zigzaginiai grioveliai
• Remiantis 3 pagrindinių griovelių, padidinančių saugą šlapiame kelyje, principu, ši padanga skirta važiavimo šlapia ir apsnigta danga stabilumui padidinti padarius vieną tiesų griovelį centre ir du zigzaginius šonuose.

Naujo profilio jungiamoji juosta
• Naujausio tipo jungiamoji juosta, einanti palei kraštinių blokelių sieneles, užtikrina gerą valdymą ant sausos dangos ir sukibimą apsnigtame ir apledėjusiame kelyje.

• Dėl įpjovų, esančių kraštinėje jungiamojoje juostoje, padangų efektyvumas ant sniego nesumažėja net pusiau nudilus protektoriui.

Skersinių blokelių sistema
• Naudojant susietus skersinius protektoriaus blokelius užtikrinama valdymo sauga ir stabdymo apledėjusiame kelyje efektyvumas.
Status griovelis
• Status griovelis padidina griovelio sienelės krašto efektą ant apsnigtos dangos.